Kamalaa. Olen syönyt ihan järkyttävästi koko viikon. Ei hyvä, ei hyvä. En edes kehtaa kirjoittaa mitä kaikkea on tullut vedeltyä. Enkä sitä, paljonko painoa on tullut lisää. Nestekertymäähän se tietty on jonkun verran, mutta olen läski, pöhöttynyt ja ällöttävä. Ja lisäksi flunssassa, joten liikunnasta ei tule yhtään mitään. Kiva. Aloitan laihduttamisen NYT. Tänään onkin tullut syötyä ällöttävä määrä roskaa, joten syytä onkin aloittaa heti. Minun on laihduttava elokuuhun mennessä 6-10kg. Muuta ei hyväksytä. Piste. Onneksi on kauniit ilmat, joten liikunnasta toivottavasti tulee jotain kun paranen. Tämä kuukausi tosin on myös erittäin haastava muutenkin, olen työmatkoilla ison osan ajasta, jolloin tulee aina syötyä todella huonosti. Lentokoneruuat, hotelliaamiaiset, pikaiset lounaat työajalla, tylsät illat yksin hotellissa...

Mutta minä onnistun. Minun on pakko.